2011-01-19

Nu ska jag snart sticka till gymet, helt sälv dagen till ära!
Alla mina träningsdamer (förutom Elin som är sjuk) ska träna ikväll och det hinns tyvärr inte med.
Dessutom är det gratisvecka denna veckan så känns som det är smart att gå vid den här tiden då det kanske inte är folk överallt!
Meen nu har jag iaf fixat sensation white copenhagen skivan till min mp3 så nu jääklar har jag peppande musik iaf! Råkad tyvärr pajja knät lite igår på träningen. Dum som jag är så hoppade jag lite pike och toe touch hopp utan skor.. de gick väl sådär med knät när det inte fanns något med dämpning att landa på! Körkskalle kathrine persson! Men men .. får gå hela tiden istället för att springa så  ska det nog gå bra :)

Ikväll blir det nog fika med Alnes också:) Känns som det var evigheter sen.. ska bli svin kul att få höra på alla sjuka saker han säkerligen lyckats med den senaste tiden! Jag lovar er att han lyckas med det mesta!

Och du älskade carzan http://carzan.blogg.se jag ska ge dig maassa makrillsburkar när du fyller år, så kanske du också börjar tycka om dem ;)

Whooop whoop!

Kommentarer
Postat av: Carzan

Haha!! Det ser jag såååååå fram emot ;)

2011-01-20 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0