2011-01-15

Hej hopp!

Jag har precis släppt hem Elin med ett hår i nyans gul, hahah de går aldrig bra när vi ska slinga de jäkla håret!!
Nu ska jag snart ta tag i mig själv och börja fixa och trixa lite innan jag ska hem till allas våran Alexandra Drowan Kirtzell på Inflyttningsfest/Födelsedagskalas och peppen är hög :)
Dock ska jag ju inte dricka något, vill itne pajja träningen osv nu när det går så bra! Kanske låter lite törrt , men så får det bli!
Så just nu funderar jag lite på vad tusan jag ska ta på mig, alltid det stora problemet innan man ska göra något..Ska man ha klänning eller brallor? svart eller mönstrat, höga eller låga skor.. osv osv osv!
Ytligt? JA , men vad tusan!

Idag har vi även hunnit med att träna en sväng ( hängde på låset när det öppnade), handla present till Drowan, En sväng till secondhanden Eriks hjälpen ( där jag förövrigt köpte en blå badrumsmatta för 15 spänn) och sen nu "fixat" eller snarare fördärvat Elins hår!
Det har även gått 41 dagar nu, och imorgon har det gått 6 veckor och är 6 veckor kvar så nu är de fanimej halva tiden som gått.. snart börjar räkningen nedåt.. jag är nästan redan nervös och jag längtar så det gör ont i hjärtat ibland. Men jag har klarat det ( tack vara alla sjukt underbara vänner både på och utanför jobbet) och de känns sjukt bra att jag inte deppat ihjäl mig utan faktiskt tagit vara på denna tiden! Men den tiden som kommer med M ska jag ta vara på ännu mer :)

K ÄR L E K <3



( det är INTE ok att vara såhär brun )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0