2011-01-13

Hej allihopa!

Sitter här i soffan precis hemkommen från min bror.
Fick ett samtal av mamma när jag tränade cheerleading, att tydligen hade min brors fru blivit yr på jobbet och tappat talförmågan , så ambulansen fick köra in henne till NÄL och min bror fick åka efter.
Så vi har vart där och hängt med deras barn en sväng.
Just nu vet inte läkarna vad det är och vi får svar på proverna och dator tomografin imrogon.. hon har haft lite ont i huvudet det sneaste och känt sig lite yr.. vi får hoppas på det bästa och hålla tummarna att det inte är något farligt! De finns inte att det ska vara det helt enkelt!
Så just nu förösker jag varva ner lite innan jag ska prata med M!

Dagen i övrigt har varit sjuuukt seg.. jag och Amanda har städat, städat och städat lite till i brist på annat.
Amanda har även roat sig med att kolla på när jag väger maten och frågat om jag kan väga diverse saker.. haha uttråkade till max!
Efter jobbet tränade jag cheer sista timman iaf, och det gick fin fint :)
Imorgon är jag ledig och lördag söndag med.. det ska bli så jäkla skönt att inte ha några måsten ( förutom träningen ) i några dagar :)
Imorgon kommer även Björn , en av mina bästa vänner från Lund till trollhättan och ska sova på Swania med sitt innebandy lag.. itne hunnit träffa honom på skit länge så de ska bli hur gött som hellst :)

Ne nu ska jag skypa med älsklingen , och Nu kom han in !

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

uschdå :( hoppas det går bra!! skönt med ledighet också:D



vet du om att du alltid slutar dina inlägg med "nej nu ska... ne nu kommer... nej nu ska jag..." hehehehe :)

2011-01-14 @ 08:27:14
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0