2011-01-12

Yes idag är det 12e ,vilket betyder att jag och M hängt ihop i 4 månader :)
De bästa 4 månaderna någonsin måste jag säga, även fast han är på andra sidan jorden så känns allt bara så jäkla bra! Ännu bättre kommer det bli när han kommer hem!
Jag har verkligen träffat världens bästa, och verkligen träffat rätt den här gång känns det som!
Bästa bästa du älskling, jag älskar dig så otroligt mycket!

Från det ena till det andra!
Läste precis att H&m ska lansera sitt lite lyxigare märke COS (Collection of style) i Sverige!
Första butiken ska som lätt uträknat ligga i Stockholm. Enligt Sofie Fahrman så är det KLäder med en lyxigare twist till ett bra pris, vilket  jag tycker låter himla bra.
Vi får bara hoppas att de öppnar en sån till affär i Götet snart också :)

Bild från en COS butik i Paris

Nu ska jag hoppa i träninigskläderna och bege mig mot sportlife en sväng för lite core :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0