2011-01-11

Goddag!

Jag kom ganska nyss hem ifrån jobbet och landade i soffan framför simpsons. Är sviintrött verkligen.. varför vet jag itne för det har varit hur lungt som hellst idag. Kanske är just därför?
Så här sitter jag nu och käkar lite läkerol.. har käkat för många tror jag för de börjar morra i magen! Men goda är dem när man itne får äta annat som är lite sött ens:)
Ska nog hålla mig i soffläge fram tills jag ska och träna cheerleading sen, ska bli sjukt roligt nu när det går så bra som det går! Och idag beställer Camilla dräkterna:D liiille gött
Vill även passa på att Gratta Linda till den nya lägenheten :) Inflyttningsfest snarast!!

Längtar även till skypen med M ikväll, de regnar ju och är översvämning i Australien så de kanske ska ändra sina resplaner, så jag är sjuk nyfiken på vad de ska ta sig till! De har ju haft lika mycket regn som sol nu det senaste , så jag förstår att de är trötta på det nu! Jag är bara glad om de rör sig i från surfers nu. för jag är fasen orolig jämt att de ska fastna i översvämningen , och det går itne för sig för jag vill ju ha hem honom snart :)

Nej nu ska jag fortsätta med simpsons här :)

Pussss

Galet bra Låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0