2011-01-11

Guuud vad trött jag är nu! Konstant träning i två timmar.. sjukt gött men sjukt jobbigt!
Men bra gick det , så jag är himla nöjd :)
Så nu sitter jag här och orkar inte röra på mig alls i mjukisbrallor..skönt!
Fick för övrigt byta pass iimorgon så jobba 8-16 istället för 14-20.. så då hinner jag gå på spinningen och coren :D 30 min spinning och 30 min core är ett himla bra påhitt.. då kan man ta ut sig som fan på den halvtimman spinning!
Jag hade tänkt ta lite kort på träningen idag så ni kunde få se, men det hanns inte med , får styra upp det någon annan dag istället :)
Om 2 timmar är det dags för skype.. råkade säga att vi skulle ta det sent för hans skull eftersom jag började sent, men det gör jag ju inte nu längre.. men va tusan somnar inte tidigt ändå :)
Är sjukt nyfiken på deras planer, jag tycker ju han kan komma hem till mig nu.. men de lär inte hända än så ..bit ihop:)

Nej nu ska tänderna borstas!

Pusss

Snyggaste paret ever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0