2011-01-10

Hallihallå

Jag är nyss hemkommen från Siba efter en sväng där med mami, köpte en sån där turban.. de är sjukt snyggt på andra.. men jag ser mest ut som en kondom.. ska försöka få det snyggt sen haha!
Något mer blev det inte, det kostade bra 50 kr så de kände jag väl att jag kunde unna mig:)
Snart ska jag laga lite mat som jag fått inspiration av fårn lindsys.blogg.se.. tror det kan bli kanon gott !
Fyllda auberginer med köttfärs och grejer i.. så snart är det dags att svira om till mästerkocken!
Och idag mår jag bra igen så ska ge mig på ett försiktigt träningspass med Emma senare tänkte jag :), Ställde mig på vågen imorse och fick se att de försvunnit 3 kg.. jagär så jävla stolt över mig själv så det är inte klokt.
Snart kan jag ha Tighta klänningar igen :D:D

Hade fått kommentarer om dräkten såg jag, skoj :)
Så Linda med VI menade jag  mig och tjejerna i laget jag betalar den helt själv faktiskt!
Och sabrina.. jo den andra var blå ,svart och vit och med veckad kjol så de här är lite mer annorlunda :D ( och så sjukt mycket kortare tyvärr :P)
Jag längtar som tuuusan nu, vi kommer vara kalas snygga :)

Såg förresten på victoria törnegrens blogg att Elin Kling ska släppa en kollektion för H&M och jag kan säga att det är den enda H&M kollektionen jag faktiskt sett fram emot att få se!
Hon har sån sjuk talang så jag tror det kan bli galet snygga grejer.. Heja Elin!

Nej nu ska jag nog börja förbereda maten här! Kalla mig Gordon!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhah du är rolig du :D var bara tvungen ;) såg ut som att du lyckades bra med maten'!!! :) visst var det gott :) och du kommer vara HETAST i cheerdräkten även om den är kort! PUSS (ps när du ändå tipsar om min blogg, gör det till en länk så att alla går in höhöhö)

2011-01-10 @ 16:56:20
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0