2011-01-08

Hej allihopa!

Jag har nästa precis kommit hem i från jobbet, som har varit både hektiskt och lugnt.. Börjar känna av förkyldningen som tusan igen :( Så nu har jag tagit en alvedon och hoppas på det bästa.. "skoj"!
Så jag väntar på om Elin ska ut och svira eller om hon ska hänga med mig och chilla istället, blri tyvårr inget galej för mig alls.. börjar tidigt imorgon och ska hinna skypa med älskling innan jobbet med. Han var ut och och röjde igår så han slapp undan att gå upp tidigt. Det är min tur att göra det nu!
Men de gör jag så gärna:D
Har lille ont i nacken med så ska försöka kräva lite massage av Elin, antingen slänga upp valpögonen eller hota med stryk.. vet itne rikgit vilken taktik som är den bästa än!

Skrattade även nästan i hjäl mig på jobbet idag, för Jennifer den lilla skitungen hade hittat på hyss igår som hade filmats.
Hon hade gömt sig i garderoben där vi hänger in våra jackor i omklädningsrummet, dragit upp luvan och snurrat in ansiktet med en halsduk. Där väntade hon tills någon stackare kom och skulle hänga in jackan och hoppade fram och vrålade och skrämde skiten ur dem. Rebecca var partner in crime och smög efter med mobilen och filmade cirkusen.. tror alla fick sig en dos.. ( jag var ledig så jag slapp, tur de för jag hade nog bajjat ner mig)
Jag har en bild ni ska få se , men jag tror jag kan få tag på en film snart också!
Så här kommer beviset !

Sjuka unge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0