2011-01-07

Godmorgon!

Har precis vinkat av de som var här hos mamma och pappa och kollade på lägenheten, de älskade den så de verkar som de ska ha den :).
Så nu ska jag snart möta Elin och träna en sväng.. är fortfarande snorig men har inte ont i halsen så jag ska träna lite lungt idag. Kanske lite armar och så.. skippar konditionen idag :)
Upptäckte även att jag minsann har gått ned ett kg.. låter inte så mycket för världen men de känns grymt att det man gör verkligen gör nytta :) ( älskling oroa dig inte jag ska inte blir skit smal :) ).
Ska bara trycka i mig ltie nässpray så är jag fit for fight!
Efter träningen ska jag minsann njuta av en ledig dag!
Vad ska ni göra i helgen?

Jag och Elin efter en vanlig träningsrunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0