2011-01-05

Yes jag lever, och jag är inte kidnappad.. jag har bara haft en sjuk svacka så jag har inte alls haft lust att blogga.
Kändes sjukt töntigt att säga att jag skulle ha "bloggpause" eftersom jag verkligen inte är en "storbloggare" som det så fint kallas.. så jag antog att ni kanske förstod det själva :)
Här har allt rullat på som vanligt jobb jobb och jobb!
Det som ändrats har dock varit att jag och Elin har påbörjat en så kallad "deff" , jag vet det låter skit töntigt.
Dock är det väldigt behövligt känner jag , och jag har verkligen gett mig fan på det.
Vi har börjat träna en hel del och även satt en gränas på ca 700- 800 kalorier om dagen, visst blir man väldigt trött nu i början och är konstant lite hungrig.. men det ger med sig med tiden!
Så nu jävlar :).. jag är itne ute efter att bli smal som en pinne.. men smalar och tightare. så håll tummarna :)
Jag har varit sjuuk duktig de senaste dagarna och det är ju en sysselsättning i sig nu när jag bara går och räknar dagar.. då kan jag lika gärna räkna kalorier med ;).. Finns en jätte bra sida www.kaloritabell.se där det står  vad livsmedel inehåller per 100 g.. kanon bra!

Idag är det även 30 dagar sedan älskling åkte iväg.. det har både gått skit snabbt och skit segt..
Men det har dock gått bra, tills för en vecka sen.. då känndes allt sjukt dåligt och som att de aldrig skulle komma hem i princip.. de har ju gått 30 dagar och det är guld.. men samtidigt vet jag att det är dubbel så lång tid kvar.
Jag tror det blir bättre när januari är över för då kan man börja räkna ned i stället för upp.. och i slutet på februari drar jag och fröken Örlin på någon go semester så vi med är bruna när det kommer hem :)
Fösöker även tänka på den sjuka lyckan jag kommer känna när jag möter honom på flygplatsen.. och då känns det faktiskt värt det.. Min bästa <3

idag har jag även varit ledig, så jag har sett till att fått lite saker gjorda.. Jag och Elin slängde ut julen ur min lägenhet.. lille gött säger jag. Jag har störst mig på de röda julgardinerna som förstört färgerna i rummet.
Sen klippde vi även ned granen.. som fan var ett heltids jobb.. granjäveln barrade ju såfort man nös typ.. herre jösses! Så vi klippte bort alla grenar och sen gjorde Elin en karatespark på den på mitten så den gick i bitar.. SJUKT snyggt gjort! Sen städade jag hela lägenhten så den är reen och fin :) Satte även upp min nya kökslampa som jag fick av lindsy (Taaack :) ).. och ja de var Elin som satte upp lampan.. min egna fixarfrasse.. du är guld värd <3
Kvällen avslutade vi med en spelkväll.. sjukt trevligt med lite sällskapsspel :)
Nu ska jag snart skypa med älsklingen :D
Lägger upp lite bilder på lägenheten och en och annan från spelet ( blev itne så många för alla kortvägrade)

Min lilla fönsterhörna







K ä r l e k <3


Sovalkoven ( det är bättre bäddat än det ser ut)


Köket :)


Spelen som spelades


Elin med sin älskade ( som alla andra som skaffar iphone)


Lisa sjukt nöjd med godispåsen hon grävde upp ur mina sopor!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Fint du har det =)

Vill komma o kolla på den snart.. o du måste ju se min =) + att du får kika på valparna! :D



kraaamsi

2011-01-06 @ 01:31:21
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0