Tights!

Nu har jag minsann varit och kört dagens första träningspass, det var nästan bara jag på gymet så det var himla skönt :) 30 min powerwalk/löpning och sen lite ben :) Jag måste verkligen få upp konditionen och muskelstyrkan ännu mer tills Dm, så man orkar allting ordentligt utan att stryka med!
Snart ska jag hopp in i bilen (som jag fick låna idag :) ) och åka mot jobbet.. måste bara hoppa in på Gina och köpa nya tights.. mina går sönder hela tiden. Använder i princip bara tights på jobbet, eftersomd et är bekvämt och lättast att jobba i.. så ja då slits dem rätt så ordentligt. Så nu är det dax för ett par nya fina.

Skypade med älskling förut, nästan en timma :) var behövligt efter alla 5 minutare det senaste!
Dem hade det hur bra som hellst.. snorklat i jätte fint vatten, och svin varmt ute!
Så jag tycker inte direkt synd om dem :).. Jag saknar honom å andra sidan som ini fan!
Nu är det dax att komma hem tycker jag! Bara 34 dagar kvar nu! G Ö T T!

Såg precis Rihannas nu video till S&M.. himla ball faktiskt.. kolla kolla!

NU är det dags för jobb igen!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0