Packa,Baka,Städa,Träna!

Hejsan!

Jag sitter här och förösker lura ut på om det är något mer jag vill ha med mig.. Ja just det!
PÅ FREDAG ÅKER VI TILL GRAN CANARIA :D!!.. PÅ min födelsedag och allt :)
Så jag rotar lite bland sommarkläder osv.. hittar massa saker jag glömt att jag har.
Men nu tror jag det mesta är med.. sen är det klart massa små grejer som ska med.. men alla kläder minus underkläder är nu framtagna iaf :) Ska traska hem till mamma och pappa och hämta resväskan sen med.
Jag har även hunnit med att ha prov i skolan idag, jag tror minsann det gick ganska så bra. skönt att ha det avklarat!

Mamma kommer snart hit och ska hjälpa mig att baka alla grejer inför kalaset jag ska ha på torsdag :)
Bullar, kokstoppar och kolasnittar ska bakas.. sen ska jag ju ha en tårta, fast den bakar jag imorgon.
Vi ska även göra ännu ett tappert försök att få upp mina tavlor.. den här gången SKA det gå bra.
Lite städning ska också hinnas med , jag har dock varit duktig och redan dammat.. och med tanke på att lägenheten inte är så jätte stor så tar allt inte så lång tid.
Kvällen ska avslutas med klädval inför morgondagen.. berättar imorgon vad jag ska göra :)
Och cheerleading träning, även om jag inte kan vara med så mycket pga den förbaskade foten.
Har faktiskt telefontid med vårdcentralen 16.10.. så vi får se vad dem säger om den.

Nu kommer Mami här så nu ska jag ta tag i baket:)

Pusss

Packning på gång!






Kommentarer
Postat av: Sabrina

avundsjuk var namnet, jaaa.

2011-02-22 @ 18:58:00
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0