Na Na Na Na Na Come on!

Aaaaj min fot!
Har lyckats få någon form av inflammation i ett sår under foten så de gör galet ont just nu!
Sprang lite på gymet förut och då började det gör helt hysteriskt ont, har haft lite ont sen i förrgår när jag tränade, och det kändes som jag hade en sten i skon.
Ska ringa vårdcentralen imorgon, för det värker bannemej!
Förövrigt gick träningen himla bra, vi har fått en ny co trainer  från Kolsva.. hon är hur duktig som helst :)
Träningen innan de gick också väldigt bra , kudne springa hela tiden nu på bandet istället för att gå och springa.. hej konditionen :D
Jag ska snaart hoppa i säng tänkt jag för jag har tidig lektion imorgon.. och den är på tre timmar.. wooho!
Dock inget prov eftersom läraren var sjuk, och det är ju trevligt. Det blir på måndag istället :)

Sitter och kollar ¨på lite bilder från årets grammygala!
Lady gaga stod för dne sjukaste "outfiten" som vanligt.. hon blev inburen i ett ägg.. som hon sen kläcktes ut på scen innan hon sjöng born this way.. hon är svin ball!
Rihanna var inte heller den som var den , och hade en "nakenklänning" på sig som inte lämnade jätte mycket åt fantasin..Inget jag skulle valt direkt!

Ägget! (klaustrofibi?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0