Cheer!

Nu är jag minsann hemma efter jobb och cheerleading träning :)
Jag hann aldrig till gina , för jag hade en gubbe framför mig som körde i 30 genom hela stan.. heelveeetee ( skrek jag några gånger).
Kollade på Cubus men det var den sämsta kvaliteten ever.. får göra ett nytt förösk på Torsdag.
På jobbet var det lugna gatan.. jag och Lisa grejade och vara klara tidigt, vilket var himla skönt!
Träningen gick fin fint också, vi ändrade sista bygget och körde lite fys.. as gött!
Imorgon är det även skola igen, jag har varit dutkig och gjort min läxa och allt.. ser faktiskt framemot lektionen för det är rikigt intressant!

Nuuu börjar cougar town, så nu måste jag kila!

Pusss

Sånt här läser vi om nu!



Kommentarer
Postat av: Carzan

Peyton och Lucas är inte med i den här säsongen :( De är surt..tror det hade och göra med ekonomin..Jag vet inte. Men det suger!!!

2011-02-02 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0