Baka baka liten kaka!

Nu är jag i bakartagen igen! Nu är det en galet avancerad chokladtårta jag pillar ihop.. det här kan gå precis hur som helst! Förhoppningsvis blir den så sjuukt god som den ser ut på bilden!
Som tur är har jag hjälp av bakmästarn mamma:)

Idag startade jag dagen med provjobb på Veromoda.. det gick fin fint tror jag :)
Lyckades sälja lite saker, så det kändes faktiskt bra, och det var rikgit roligt också för den delen!
Dock jobbar jag så mycket på eat så det kan bli svårt att få det att gå ihop eftersom det är extra jobb och de kan behöva få in en på momangen när det krisar.. men vi får se :)
Efter detta jobbade jag även på kära Eat med min bästate Jennifer.. det gick kanon som vanligt. Vi är galet effektiva damer!

Och nu sitter jag här och bloggar en snabbis medans jag väntar på att bottnarna ska svalna så jag kan dela dem.
Sitter även och tänker igenom vad mer jag behöver ha med mig på resan..snaart åker vi :D:D:D
Måste även försöka fixa lite inför kalaset imorgon.. eftersom vi är många syskon och syskonbarn.. så blir vi en hel del.. 17 stycken närmare bestämt.. så det lär vara värre än cirkus cirkör här hemma imrogon.
Men mysigt ska det bli minsann:) synd bara att älskling inte är hemma och kan vara med!
Men snart snart.. om 12 dagar så kommer han hem.. och det känns heelt underbart:)

Nu ska här skäras kaka, wish me luck!

Pusss

Bullarna som bakades igår!



Glömde ju visa hur tavlorna blev igår :) ( ignorera den sjukt stökiga soffan)


Kommentarer
Postat av: Lindis

Va fiint det blev hjärtat :) saknar er!

2011-03-01 @ 22:37:39
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0