2011-02-20

Jag sitter här och plåstrar om min fot som gör sjukt ont efter allt springade på jobbet igår.. Hur kan en sån liten grej göra så galet ont i hela foten? märkligt!
Jag har hängt med mami, pappa och Elin och kollat melodifestivalen och käkat tacos ( första gången sen jag började på eat i oktober)och gött var det :)
Sen hällde Elin i sig lite vin och drog sig mot Thn, och eftersom jag jobbar imrogon ska jag snart dra mig emot sängen. Min sköööna säng, helt sjukt vad jag uppskattar den efter allt soffsovande hos mina föräldrar.
Den kommer bli ännu skönare när M kommer hem och sover bredvid :)
På tisdag är är det bara 14 dagar kvar.. helt sick.. och helt underbart!

Förhoppningsvis åker jag och Elin till gran canaria på fredag ( min födelsedag).. och det ska bli så himla skönt.
Slappa och dricka fruktiga drinkar.. och sola med massa sololja! ooh ja!
Kan ju inte vara vampyrblek brevid M och gänget.. Inte ok!

Jag skulle ju ta lite kort på spelkvällen, men det visade sig att teknikern ( jag ) hade glömt att sätta isladden till kameraladdaren.. SMART!.. Så tyvärr inga bilder :(

Nu kallar min säng för klokcan ringer 07.45.. usch!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0