2011-02-18

Hejsan!

Nu är jag äntligen ny duschad och fixad :).. Struntade i min onda fot och gick på spinning 30 och core 45..så himla skönt att få ta ut sig lite! Klart man kan ta ut sig på gymet också men det blir inte på samma sätt som när man kör kondition! Så nu är jag nöjd och glad, även om fossingen ömmar lite!
Jag ska snart traska bort till min lägenhet och möta tjejerna, vi ska laga lite mat och spela spel... perfekt fredagsmys! Hittade min kamera i går ochden ligger på laddning, så ska föröska komma ihåg att ta lite bilder under kvällen också!
Jag satt förresten och lyssnade på Lady Gagas nya låt "born this way" förut ( som för överigt är rikgit bra) och funderade på vilken låt den är lik.. för man kunde nynna med redan från början.. och då slog det mig att den är galet lik Madonnas " Express your selfe" .. Hon kallas ju för " den nya madonna" med tanke på hennes sätt att chockera med utamanande kläder och scen shower.. är det en slump? vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0