2011-02-15

Hej allihopa !

Jag sitter här och slappar och väntar på att min man ska komma in på skype!
Har precis trillat in från en rätt så seg dag på jobbet.. vart håller alla människor hus? Kom och köp!
Jag försöker peppa mig lite inför träning nr 1 idag.. måste träna två ggr idag eftersom jag vare sig hann träna igår eller hinner träna imorgon.. det är bara att köra!
Sitter och kikar lite på aftonbladet och hittade en artikel om Rihannas nya musikvideo till S&M.. det är tydligen ett ramaskri kring den videon på youtube. Den ska uppenbarligen vara för vågad.
Jag vet inte om jag tycker att den är så farlig? Fasen både 50 cent m.fl har gjort värre videos än det där.
Jag tycker mest hon är sjuuukt snygg :)




Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0