2011-02-14

Idag har väl ingen missat att det är alla hjärtans dag?
Jag vill då lova att jag itne missat det iaf :D.. Fick ett sms av hjärtat i morses där det stod att jag skulle få ett telefonsamtal så jag skulle ha telefonen nära.
Efter jag vart hos sjukgymnasten (och fått mer tejp på knät..dock svart denna gången :) ) och varit i skolan där en inställd lektion väntade.. så ringde telefonen.
Och det var ett blomsterbud som berättade att de hade blommor till mig.. från M :D
Jätte fina röda rosor, men världens finste kort :) Bästa bästa älsklingen.
Blir så himla glad av att han tänker så på mig fast han är så långt borta.. helt galet :)
Baby du gjorde min dag, eller ja snarare min månad:)

Efter detta  blev det en tur till jobbet på fyra timmar.. jag och rebecca gjorde inte alltför mycket innan det var dags att stänga. Sen har jag suttit här och pluggat eftersom vi har prov på onsdag!
Känns sjukt att ha prov igen, men det kommer gå fin fint!

Nu ropar sängen på mig för imorgon är det tidigt jobb!
Hoppas ni alla haft en underbar dag!

Pusss

Dålig kamera, underbara blommor:)
Kanon dålig kamera, men hemskt fina blommor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0