2011-02-13

Hallå där!

Jag sitter här och njuter av min sista lediga dag, som dock förstörs lite av min feber.. men jag ahr ätit en del alvedon nu så nu mår jag mycket bättre.. hoppas på att det fortsätter så.. för jag är galet sugen på att träna ikväll!
Kvällen igår spenderades med Emma , mat och melodifestivalen!
Vi lagade jätte gott kött och sallad med feta och avocado.. lyxade även till det med lite godis .. men så gott som jag hade för mig att det var, var det inte.. så så värst mycket har jag nog inte missat känner jag:) (soaf jag käkade några chirre för din skull)
Melodifestivalen var väl ingen höjdare kanske.. Waltz var en av de bästa tyckte jag.. sen är har ju förbannat söt också! Sen tyckte jag nog att Loreen var bra också.. Sanna Nilsen kan ju vara en va de tråkigset människorna i sverige.. tant vid 25.. bra jobbat.. och Brolle såg mest raggig ut som vanligt.
Vad tyckte ni ?

Vi kollade även på Dream girls efteråt.. det kan nog vara en utav mina favorit filmer.. jag menar Beyoncé. Jamie Foxx och Jennifer Hudson i samma film.. det kan inte gå fel :)
Alla låtar i filmen är sjuukt bra! Sitter och lyssnar på några av dem nu !

Sitter även och inväntar min syster och Magnus med tillhörande barn.. de ska komma hit till mamma och pappa och käka middag.. det blir nog himla trevligt tror jag :)
Ska föröska hugga Elin sen med så vi kan kika lite resor.. hoppas hoppas det finns någon bra.. vi åker oavsett!
SOL SOL SOL! Ja tack!

Nu ska jag göra några vevande i såsen!

pusspuss!
Tyvärr gick inte låten att länka normalt, men gå in här.. lyssna och njut :)


http://www.youtube.com/watch?v=ef9xsVdXTas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0