2011-02-12

Oh hej sämst i världen på att uppdatera bloggen!
Jag säger ju att jag är senil, var helt övertygad om att jag gjorde det igår.. haha!
Igår började iaf min lediga helg, vilket är så gött så det inte är sant.. MEN.. jag vakande upp till snöstorm imorses, så hela stan ser ut som i sibirien ( och  det är i princip lika kallt).. jag har även feber, ont i skallen och 7 kg snor i näsan.. INTE okej när man är ledig :( men men jag får slappa till max helt enkelt!

Fredagskvällen har iaf spenderats med mami, min brors fru och mitt syskon barn!
Vi åt mat ..as goda quesadillas som mästerkocken själv gjorde och spelade en hel del hysteriska spel, med tutor och plingklockor som ingick! Hur mysigt som helst :)
Jag är självutnämnd charadkung!
Jag tog mig även en tur hem till eriksson/rapisardi och hängde med paret och Elin en stund.. Elin lärde Linda allt hon kunde om en iphone..och nu är jag faktiskt liiite sugen på en jag med. Men jag ska vänta tills innan sommaren tänkte jag!

Det var tänkt en utgång med de på jobbet imorgon, men mår jag som jag mår blir det en kväll i soffan med melodifestivalen! Inte lika ball.. men det får duga!
Men först av allt ska jag på cabarét.. min brors barn ( 8 år) ska ha en liten show med skolan, så det ska bli lite roligt att se !

Jag har förretsen inte hittat kameran än, men nu tror jag  att jag vet vart den kan vara :)
Så ni får nöjda er med en "gammal" bild..för jag tror inte ni vill se en sleten cambild på mig i min förstora fleece morgonrock ( precis så sexigt som det låter).

Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0