2011-02-08

Godkväll :)

Jga har ganska nyss kommit hem i från träningen, som var ganska slapp idag , för halva laget var sjuka eller "sjuka".. men det var rätt bra för jag börjar bli gaalet förkyld! INTE okej.. för det har jag verkligen inte tid med!
Så jag förösker kurera mig med massa apelsiner och cougar town..det kan itne gå fel.. eller?
Dagen i dag har för övrigt varit ganska så seg! Det var i princip inget att göra på jobbet.. det gick från 100 till noll efter helgen! Så det är lite trist!
Sen har jag och mami fixat lite.. bland annat solat och tvättat bilen.. hatar dock att tvätta bilen.. när man kör i den i en såndär tvätt får jag alltid lite lätt klaustrofobi.. men snygg är bilen i alla fall!

Jag har även pratat med älsklingen förut.. de hade det så varmt så när han satt i kalsonger klockan tio på kvällen så svettades han.. jag är INTE bitter!
Jag längtr längtar tills vi ska utomlands nu.. är så trött på allt kallt och grått och på min jäkla vinterjacka.
Jag vill ha min skinnjacka..PRONTO!

Nu ska jag kolla lite på filmerna från Dm i stockholm och se hur de presterade :)

Ha en kanon bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0