2011-02-07

Hallå ja :)

Jag har precis kommit hem ifrån en vända på gymet med Emma! Det gick faktiskt ganska bra trotts attjag var rätt så seg idag. 30 min core och 40 min på bandet.. vilket känns helt okej!
Nu sitter jag och smaskar på en Apelsin (hemköps apelsiner is the shit), jag ska snart orka mig in i duschen innan jag ska hämta mami på jobbet.. det regnar ju, så slipper hon gå i det :)
På tal om mami så har hon tydligen haft tråkigt nyss och beställt kläder till mig.. hon är så himla snäll så det är inte sant.. kommer väldigt ofta med fin fina överraskingar.. tack mami :)
Idag kom det en kanon snygg byxdress i leopardmönster.. yes i love leopard för er som inte märkt det än!
Den satt minsann som ett smäck :D
Tyvärr så har jag på något märkligt sätt lyckats slarva bort mina kamera. .antingen i min lägnehet eller här hos mina föräldrar! Men så fort jag hittar den ska jag ta kort på alla nya grejer  :)

Jag har även på min lediga dag varit hos sjukgymnasten och fått en knallrosa tejp som ska sitta på knät i en vecka ( ska även ta kort på det) sjuukt snygg om man vill ha strumpebralllor.. naaat.
Jag har också varit i skolan.. lektionen var himla seg.. kändes nästan som läraren inte rikigt hade koll på vad hon pratade om.. men de blir nog bra!
Pratade även med älsklingen förut. .de hade åkt båt och kolla på delfiner, matat en känguru och kollat på fin fina fåglar.. han har även köpt sololja som de solar med.. så nu är det krig!! Inte okej och komma hem lika brun som en skinnsoffa! Jag ska fanimej också bli brun tills de kommer hem! 28 dagar kvar tills de kommer hem och 20 dagar tills vi åker:).. vart vi åker vet vi inte än.. men det verkar bli till Spaninen.. det blri ju inget egypten i alla fall , den saken är ju säker.. Men vi letar och letar efter en resa till bra pris.. så vifår väl se vart vi hamnar!

Duschnings dax!
Pussss

Shortsdressen jag pratade om sist.




Leopard dressen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0