2011-02-03

Hallihallå!

Sitter här nyss hemkommen från Linda och mår svin illa! Fick åka i från cheerleadingen tidigare tack vara det.
Tror de kan ha att göra med p-ringen som precis är insatt.. man kan reagera så på hormoner.. så jag hoppas verkligen att det är det och ingen läskig magsjuka eller så.. de har jga vare sig lust eller tid med.. BLÄ!
Idag har jag iaf varit ledig :) Fast jag ahr hunnit med massor ändå.. bland annat sjukgymnasten i morses... hon tror att det är något med minisken ändå.. typ en spricka och att den "åker ut" en bit när jag böjer på knät.. så hon testa att hålla påett specillet sätt och på så sätt tryckte in den när jag böjde. Och det känndes faktiskt mycket bättre. Så vi får se hur vi går vidare med detta. Jag ska i alla fall gå dit igen på måndag!
Jag och mami har även varit på överby och kikat lite.. Vi lunchade även på Briggen.. hur gott som helst:)
Samlade även in lite vuxenpoäng på att köpa tyg till att klä om mina stolsdynor.. catching!
Ett brunt "mocka" tyg.. tror det blir kanon snyggt!
Jag har även tränat två ggr.. först springa/gå på bandet i 40 min med Elin och sen direkt till Cheerleadingen!
Hann inte träna igår och hinner inte imorgon, så så fick det bli!

Imorgon är det jobb 14-20.. lille seg tid.. men jag stänger med Angelica och det ska bli mysigt :)
Ska även sova ut imorgon.. ska bli himla himla skönt.. inget skype förrän 11 heller!

Nu ska jag zappa vidare innan det är sov dags.. föröska bli av emd mitt illamående med!

Pussss

Känner mig typ såhär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0