2011-02-02

Vilken dag! tror ni inte att jag kollade fel på schemat och kom när lektionen var slut? Smaaaart Kathrine persson!
Å andra sidan hade det gjort en labb som jag redan gjort flera gånger, så jag missade i princpi ingenting som tur var :) Ska få göra den labben med en annan som itneh eller var där en annan dag!
På jobbet var det ganska så lungt faktiskt, förutom att vi fick städa som fasen för chifen kommer imorgon.. då måste det vara ordning och reda gånger 1000!

Imorgon ska jag först till sjukgymnasten kl 10 så hon får kolla igen på knät, hoppas hon kommer på något smart vi kan göra, för nu är jag minsann trött på att få ont hela tiden. Så något får de hitta på.. helst inga fler övningar som ändå inte fungerar!
Lite senare ska jag med mami till trollhättan och spana lite på Åhlens och luncha på Strandgatan, mysigt mysigt :)
Ska även hinna med att fixa lite i lägenheten, träna på sportlife och träna cheerleading.. hard work!
Hann inte träna idag, så då får det bli två ggr imorgon!
Måste hitta tyg till mina stolsdynor , så vi kan klä om dem :) Funderar på något brunt fint tyg!
Sätta upp lite hyllor osv osv :) och för att inte tala om mina fina tavlor!
Ni ska få se bilder så snart det är färdigt!
Just det ja, jag måste ju lägga upp bilder på mina inköp från Götet! Ska fixa det så fort jag kan!

Dax för tandborstning !
Pusss

Så här "snygg" är jag just nu utan smink och redo för sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0