Kalender!

Yeeees jag lyckades fort som fasen norpa åt mig två av de sista chokladkalendrarna på den lilla lilla Coop butiken runt hörnet! Så nu kan December officiellt börja :)
Om jag bara kunde få ordning på tvkanalerna på tvn så vore min dag ytterst trevlig.. spöregnar och blåser halv storm ute, så jag är inte dirket sugen på en prommenad i det fina vädret om man säger så!
Jag har i alla fall kikat på första julkalender avsnittet på svtplay nu ( missar kvälls avsnittet pga cheeren) , den verkar faktiskt jätte mysig till skillnad från många som vart de senaste åren. Så imorgon är det väl jag som sitter med glöggen i högsta hugg kl 07.15 framför tvn :)

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag är färdigpluggad för idag, vi har faktiskt varit väldigt effektiva jag och Caroline så vi förtjänar att vila skallen resten utav dagen!
Jag ska föröska komma på någon god mat att laga till M kommer hem, sen blir det lugnt och skönt fram tills träningen börjar :)

Dags att bråka med våran skit tv!!
Puss


Taadaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0