2011-12-29

Hello :)
Jag vet att jag varit sämst på att blogga nu över jul, men på jul är de minsann okej :) Jag har vart upptagen med julfirande överallt så jag har inte rikigt haft tid om jag ska vara ärlig!
Jag har även ( och gör det fortfarande) panik pluggat inför tentan som är den 3 Januari!

Julen var hur mysig som som helst :) På julafton var vi och åt frukost med mina föräldrar, sen åkte vi hemtill M's familj och firade där hela kvällen, vilketvar super trevligt! Dock fick vi alldeles för mycket julklappar, som vi är hur nöjda med som helst! Bland annat en dammsugare.. thank you lord! Ja , jag vte att jag låter som en gammal husmor , men den vi hade var verkligen svindålig!
På juldagen var det dags att fira med hela min famil, de blir som cirkus cirkör när alla är hemma på samma gång, men vi hade det jätte mysig och vi fick fin fina klappar :) alla barn fick så mycket att de knappt syntes bakom sin jätte hög!
Efter detta var det dags för fest i ett hus som M's bror hade hyrt, vi dansade loss på dansgolvet och hade jätte roligt hela kvällen, så det var verkligen jätte lyckat !

Idag ska jag pröva mitt sista hopp inför nyår, annars för det bli en svart enkel klänning som hänger i min garderob! Klänningen jag ska pröva är Lindas och den är i från Elin Klings Nowhere kollektion :) En ljusgrå jätte fin klänning :) så vi får hoppas på att den är lika snygg på mig som på Linda :)
Jag har även beställt ett par svarta Lita insiprerade skor från Nelly som jag hoppas på kommer idag eller imorgon. Så blir det den ljusgrå klänningen blir de de skorna. Blir de den svarta blir det de guldiga skorna :)
Ska lägga upp bilder om jag kan så ska ni få hjläpa mig att välja :)

Nu måste jag verkligen ned i tvättstugan och sen plugga!
Puss


Dessa dimper snart ned i min brevlåda :)
Amadi SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Linda

sluta be om ursäkt hela tiden för att du inte bloggat haha. din blogg, så du bloggar väl när DU vill :D tror inte det är någon som gråter ;) jag har inte bloggat sen 1 advent höhö, den du!

2011-12-29 @ 12:55:05
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0