2011-12-22

Två dagar kvar till julafton, TVÅ! hur sjukt?
jag har iallfall lyckats bli klar med det mesta, har en julklapp kvar och lite mat kvar att handla imorgon.. även lite kvar att plugga imorgon.. sen tar jag ledigt i två dagar. Det fötjänar jag kan jag tycka!
De senaste tvådagarna har jag fixat och grejat, bland annat gjort julskinkan och pluggat ca 4-5 timmar om dagen, så nu är det dags att få slappna av lite!
Hur julskinkan smakar vet jag inte rikgit än, får ta mig ett hugg i den lite senare :)
jag har även fått i uppgift att göra en Janssons till vårat mini julbord vi ska ha hemma hos Robin och Sandra imrogon, med tanke på att jag adlrig gjort det förut så kan det gå hur som helst.. men hey hur svårt kan det vara?
Någon snö verkar det å andra sidan inte som vi kan räkna med :( känns som att halva julkänslan uteblir i hop med snön :( Men men jag får låta bli att titta ut genom förnstret ;)
Lyssnade tilloch med på julmusik när jag powerwalkade igår haha!
Nu har jag tagit en pause i pluggande och tänkte att jag skulle slipa och måla våran stol till skrivbordet en sista gång. Vi har inte rikgit hunnit/prioriterat den, så nu ska den minsann bli färdig!
Jag har även planerat in ett Zumba pass ikväll, då vi har ett litet "jullov" från cheerleadingen ikväll :)

Nu är förresten restaurangen bokad inför nyår, någon fick ta tag i det och det blev tillslut jag som blev lite stressad över det och ringde en Italiens restaurang som verkar hur bra som helst :) Kände att när vi väl bokat in något på nyår så var jag väl itne jätte sugen på att äta på donken ;)

Dags att försöka plocka fram min kreativa sida som kanske finns någonstans där inne ;)
Puss

Resaturang Il Peccanto, ser rätt okej ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0