2011-12-19

Hallå gänget!

Jag sitter här och pluggar lite, ska snart ge mig iväg emot sjukgymnasten! Tänkte vara smart och slå två flugor i en smäll, så jag tar och går en extra sväng så jag får en powerwalk på köpet :)
Sen är det bara att handla lite och sen hem igen och isolera sig för lite mera plugg! Lika bra att hårdköra dagarna då man är ledig.
Jag fick förresten ett sms från posten i går , där det stod att mitt paket från Nelly är på väg.. eh va? Jag har inte beställt något från Nelly nu! Så det ska bli spännande att se vad det är som kommer nu, kanske ännu en förstor klänning? haha
Gårdagens adventsmys var trevligt :) tanken var att vi skulle kolla på någon julig film, men Klas tyckte att det var en jätte dålig idé, så det slutade med att vi kollade på Baksmällan 2 som nog var ännu sjukare än första filmen. Har ni inte sett den och vill skratta lite så borde ni verkligen titta på den!
Jag kan ju även berätta att jakten på nyårsklänningen går skit dåligt! Inte hittat någon annan som känns "rätt".. antingen är alla för tråkiga eller för mycket.. gah! Har dock en enkel svart tubklänning som det kanske får bli om jag inte hittar något annat. Mina guld skor får väga upp den "tråkiga" klänningen helt enkelt!

Nu är det dags att ta tjuren vid hornen!
Puss

Förra nyår! Herregud vad mitt hår har vuxit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0