2011-12-13

Hallå där!

Jag kom precis hem i från skolan, helt kanon blöt! Spöregnar och blåser som bara den ute.. underbart vinter väder.. Känns inte jätte rättvist att bara norrland är de enda som får någon snö!
Vi hann med att titta på trollhättans luciatåg innan vi åkte hem, de var ganska så duktiga faktiskt! Dock hade de gröna band i midjan, någon som vet hur det kommer sig? Kanske någon gammal tradition?
Vi var ju och Lussade på Lindas mammas och pappas jobb tidigt imorses.. det var faktiskt jätte mysigt :) Det var jätte längesedan man lussade nu..Annars har jag varit med i luciatåg från förskolan till tredje året på gymnasiet, så nu var det väl på tiden :) jag hade dock glömt hur förbannat varma lusselinnena kan bli.. vi var ett väldigt lökigt luciatåg om man säger så! Åter igen tack till mamma Eva och skogsällskapet för den fina vinflaskan som säkert är lika god som den ser ut :)
Annars har dagen bestått utav föreläsning om matspjäklningen. Den läraren är himla rolig så hon säger " nämen de orkar ni väl inte med" så hoppar hon över bilder och delar ut raster hit och dit.. för att "Vi" ser trötta ut hahah!

Nu håller jag på att pröva nyårsklänningen från nelly som kommit i stolek M.. och eftersom den förra som jag trodde var M men som var Xs faktiskt passade, så var ju den här skit stor! bara att skicka tillbaka IGEN och börja leta efter en annan! Jag kom dock på att jag har en klänning i reserv som jag ska hämta hos Hannah om jag inte hit´tar någon annan! Gud vilket projekt det här blev!
Kom även på att man kanske vill ha något fint på sig på julafton och juldagen också? herre jösses!
Ska ta mig en tur ut till överby imorgon och försöka hitta de sista två klapparna och se ifall de kanske fått in något fint :)
Snart är det även dags att laga lite mat, om min man kan komma hem snart såvi kan handla, vore trevligt att hinna äta innan träningen (cheerleadingen). Idag vankas det lax :) mmmh!


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Men funkar den i XS så har du det ju kirrat :'D

jag har inget o ha på mig varken på jul eller nyår! GÖTT! :(



Förresten, hittade du några bra klappar till julklappsleken ? :) jag har fan svårt nu.. blöh!!!

2011-12-16 @ 13:43:09
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0