2011-12-11

Halli hallå:)

Vi kom precis hem ifrån Göteborg! Det blev ingen jul på Liseberg idag:(, vi valde sämsta dagen att åka då det var både Lotta på Liseberg och Frölunda match! Så de var kö både i hela staden och till Liseberg och det fanns inte en enda parkeringsplats:( vi hann iaf gå en sväng på stan innan kaoset bröt ut! Dock hittade vare sig jag eller Sandra någon nyårs klänning, det var verkligen jätte dåligt utbud överallt:( verkar inte som min klänningsotur vänder heller, såg på mitt retur mail från Nelly att den klänningen som jag skickade efter som jag trodde var i storlek m hade de tydligen skickat i xs, så nu beställde jag ju en ny m vilken lär vara jätte stor:( och nu är alla storlekar slut:(åååh!!
Men för att väga upp detta ska vi baka knäck och jul godis och kika på julfilm:)
Resultat på godiset kommer sen:)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0