2011-12-07

Hejsan :)

Sitter här och känner mig galet hängig, tjock i halsen och almmänt seg.
Inte okej , för jag har verkligen ingen tid för det.. måste hinna träna, plugga,jobba och fixa massa inför jul.. och på söndag ska vi ju kanske till julmarknaden på liseberg! Så sjukan.. SKÄRP DIG!
Hade tänkt mig att ta mig en tur till sportlife, men jag måste nog erkänna mig besegrad och ta en kväll i soffan utan något plugg , utan bara ta det lungt!
Anledningen till varför jag inte tänker plugga idag är för att vi har haft två olika föreläsningar idag så jag känner mig helt tom i huvudet. Tillslut var vi så trött att vi skrattade åt allt, till och med vår lärare blev lite fnissig emot slutet. Så resten av dagen är det bannemej pluggstopp!

Har planer på att ta i lite hårinpackning och försöka rädda mitt slita egyptenhår.. men förut när M duschade så var vattnet BRUNT.. hur mysigt är det? Ingen aning om vad som är fel, men det jag vet är att jag verkligen inte vill ha det i mitt hår.. vad är du vitsen med att tvätta håret kan man fråga sig?
Men blir inte håret lite fräschare snart så tror jag att en bit ryker efter nyår, så får det växa till sig tills i sommar helt enkelt :) Är faktiskt lite sugen oavsett, men de får vara tills nyår.. kan vara kul att kunna våga/locka håret lite då kanske och det blir ju snyggast om håret är lite längre!

Idag har jag förresten köpt ytterligare två julklappar, så nu har jag bara kvar en julklapp till julklapps leken och en kvar till M, sen är jag helt klar :D M's julklapp som jag beställde kom idag också.. fick skynda mig till postboxen så han inte skulle tjuvkika på avsändaren :)
Hur går det för er med era julklappar?

Typ såhär känner jag mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0