2011-12-06

Hallå bloggen :)

Jag har ganska nyss kommit hem ifrån träningen och ska snart släpa mig in i duschen!
Träningen gick bra idag, vi byggde i princip hela träningen så jag är heelt slut i kroppen nu, energin är verkligen på noll. Men fortsätter det så här så kommer allt gå som smort ( och jag kommer bli väldigt stor och stark).
På vårdcentralen gick det också fint, de tog ett rör med blod, och sen ska doktorn ringa mig nästa onsdag så får jag veta då om de är gluten som bråkar eller om vi ska leta efter något annat som gör det.
Efter vårdcentralen gick jag och köpte sushi mmmmmh, även om jag är en fusksushi ätare :P ( äter den vegetariska) men rikgit gott var det, vänersborgs sushi restaurang får 5 av 5 toasters!
Sen hängde jag hemma hos mamma och pappa innan jag tog mig en powerwalk till träningen :) känns som om den här dagen har varit väldigt effektiv, och de uppskattas.. älskar att få saker gjorda!
Nu sitter jag åter igen om letar nyårsklänningar.. men det finns fortfarande inget intressant, och nelly har fortfarande inte fått in min storlek.. finns bara i XS och hur mycket jag än vill det så är det verkligen inte min storlek! Suck.. men det är bara att leta vidare. Hittade några hyffsade på Nastygal.com.. men efter kenzas inlägg om hur dyr frakten är (ca 1/3 av priset) så känner jag väl sådär inför det.

Nu är det dags att hoppa in i duschen och sen ner i sängen :)
sov gott
Pusss


eeh... ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0