2011-12-05

Hallå :)

19 dagar kvar till julafton, hur galet är inte det? Å andra sidan börjar det äntligen bli lite vinterfeeling ute!
Kom precis hem ifrån i powerwalk och jag höll på att vurpa på ispölar flera gånger , så yes nu är det nog minsann vinter :)
De stod på en vädersida att det skulle bli snö på onsdag :)!! Sen kan man väl inte alltid lite på vad de säger , men det hade ju vart super mysigt!
Gärna lite snö till helgen, för på söndag funderar vi på att ta en sväng till Liseberg och gå och mysa på deras julmarknad, försöka få i sig lite julstämning!
Lussekatterna igår blev sjukt bra, jag och Elin är självutnämnda mästare på lussebulle deg! De kanske inte blev jätte snygga, men god blev dem! Så nu har vi lite bullar i frysen för den som är sugen!
Ska försöka ta tag i pepparkaks bak inom kort.. M har fått för sig att vi ska göra ett jätte stort pepparkakshus och göra egna malla, men med tanke på att mitt tålamod är lika med noll och ingenting så lär han få göra det själv.. om han inte vill limma ihop tusen delar!

Idag har jag även tagit tag i mig själv och ringt till doktorn och bokat ett glutentest.. så nu får vi se om vi kan uteslut att det är de eller om det kanske är boven till att min mage är som den är.
Måste föröska få i ordning på den nu, känns väl sådär att behöva ha lite ont eller problem med den varje dag.. man vänjer sig självklart, men det ska man väl inte rikgit behöva.. eller?

Dags för plugg!
Puss

Nöjd,svettig och osminkad efter powerwalken



Som sagt inte så snygg, men väldigt goda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0