2011-12-04

Hej allihopa!

Sitter här och beställer lite julklappar till M , har bara fyra klappar kvar att köpa nu sen är jag bannemej klar :)
Vi tog en liten tripp ut till torp igår, och jag lyckades hitta massa bra klappar, så nu slipper man vara en av de som stressar runt i panik dagen för julafton :)
Jag har dock ett litet problem, vi ska ha tre klappar 100 kr styck att köra julklappsleken med hemma hos M och hans föräldrar.. frågan är bara vad man ska köpa? Är det någon som har bra förslag så är jag väldigt tacksam , för det står verkligen helt still i mitt huvud. Vi är ett väldigt blandat "gäng" och det ska passa till alla.

Jag fick hem nyårsklänningen igår.. och dragkedjan var sönder.. nu har de inte inne den storleken på nelly så jag har fått sätta den på bevakning IGEN!!.. förhoppningsvis får de in den igen.. annars är jag tillbak på ruta ett.
Har kollat igenom alla sidor jag kan komma på och även gått igenom alla deras festklänningar, men jag hittar inte en enda bra, alla är svin tighta och med tanke på att jag inte ser ut som Kenza så är det inte rikgigt ett alternativ.. man brukar ju äta och dricka lite och då svullnar magen lätt.. vill inte behöva gå runt och tä'nka på att hålla in magen hela kvällen! Har dock tack vare mer träning då knät är bättre och inte så mycket kolhydrater lyckats gå ned två kg , hejdå sommarkilon :) Meen det räcker inte rikgit för att jag ska klämma ned mig i ett korvskinn :)
Från det ena till det andra så ska vi baka lite lussebullar idag ( låter fint när jag precis klagar över att inte kunna ha tight klänning, hej dubbelmoral) men vi ska ha lite andra adventsmys ikväll , med lussebullar glögg och julfilm.. tror att det blir Polar Expressen den här gången :) Så jag ska passa på att plugga lite till nu, sen blir det nog en powerwalk runt spikön innan jag handlar lite bak ingredienser :)

Ha nu en rikigt mysig andra advent :)
Pusss





Kommentarer
Postat av: Sabrina

vi köpte grejer på teknikmagasinet till julklappsleken förra året. (brandsläckare som man kan ha i bil oså, och ett usbminne)

Iår vet jag inte vad jag skall köpa. :)



Svårt för dig om det e stela tanter o gubbar :D



http://www.coolstuff.se/

http://www.roligaprylar.se/



finns så mkt blandat :) kanske hittar du ngt där? jag skall nog kika in det själv så ;)

2011-12-04 @ 15:19:17
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0