2011-12-02

Godmorgon :)

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag trampar iväg till skolan för ännu en föreläsning. Å andra sidan slutar vi kl 12.00 idag, så jag ska väl inte klaga :)
I eftermiddag är det sen dags för jobb på O'learys tills kl 03.00 i natt, det lär nog vara en hel del folk ute idag, så det blir nog trevligt!
Träningen igår gick förresten huur bra som helst, alla var jätte peppade och gjorde så sjukt bra ifrån sig. Det känns som att det här kan bli ett rikigt bra tävlings år för oss :) För er som vill komma och kolla på Dm så är det den 25 Mars i Borås , ju fler desto bättre :)

Oj nu måste jag visst åka! Ha en bra dag allihop :)
Puss


Nya halsbandet jag köpte i egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0