2011-04-14

Hallå ja :)

Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli tjugo över sex så jag kan möta Jennie, sen bär det av emot gymmix för lite cheerleading :) Vi har tydligen gjort om en hel del i programet.. så det ska bli spännande att se!
Det är mindre än två månader till RM nu.. :D awesome!!
Idag har jag minsann varit ledig och eftersom jag var sjuk igår ( någon form av matförgifting) och blev uttråkad, så var redan allt städ och tvättade gjort. Så jag kunde göra vad jag ville idag :)
Dagen började med en powerwalk med mamma,Lindsy och Dustin, sedan åkt jag och mammi ut en sväng till överby.. Pauliina fyller snart 3 år så vi letade present till henne. Jag hittade ett par jätte fina sneakers som hon ska få! Jag fick även ett par jätte söta shorts av mamma som hon insisterade på att jag skulle ha!
Höga och prickiga.. är dock lite halv sugen på prickigt., men de var faktiskt himla fina. Bra att ha i påsk!
Mamma klippte även min toppar när vi kom  hem, sjukt gött för nu ser håret fräsht ut igen :)
Så nu efter en sjukt god middag bestående av lax,kokta morätter och avocado (snodd av http://lindsys.blogg.se ) , så är det dags att bege sig emot gymmix!

Hoppas ni haft en bra dag!
Pusss

P C S!!


Shortsen :) de är tydligen svart/blå enligt lappen



Kommentarer
Postat av: Linda

sjuukt god mat, tack för länken ;) hoppas det gick bra på träningen också baby <3

2011-04-14 @ 21:38:40
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0