2011-04-12

Jösses hörrni vad det regnar ute!
Jag kom ganska så nyss hem efter en minst sagt blöt cykeltur till och från gymet, jag hade iaf på mig en regnjacka och förkorta regnbrallor( bättre än inga alls? ).. regnjackan var dock sämst i världen så jag blev blöt ändå. Det är tanken som räknas!
Nu sitter jag och käkar ananas och ska nart gör mig i ordning inför jobbet.. en trevlig 14-20 tur väntas.. och sen direkt till cheerleadingen för att vara med sista timman!
Jag har även förgäves letat igenom min och mina föräldrars löägenhet efter ett paraply.. det fanns verkligen inte ens ett trasig någonstans.. så det får bli nästa inköp.. om vädret ska fortsätta såhär vill säga!

Helgen var för övrigt väldigt trevlig:) två utgångar på raken.. men de sista var jag nykter och tog hand om alla andra fyllon! Alexander från Götlaborg var här i lördags också så det var himla roligt att träffa honom :)
I söndags hade vi den årliga uppvisningen med gymnastik föreningen.
Det gick kanon bra i våra byggarkläder och alla var så himla duktiga!
Så nu laddar vi om inför RM! Oh yeah :)

Nu måste jag fixa poch trixa lite innan jag ska ut i regnet igen!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0