2011-04-06

Godmorgon allihopa!

Jag sitter här och inspekterar mina hårtoppar, som jag ser är i ett stort behov av en klippning!
Får ringa mamma och fråga snällt om hon har lust att klippa lite.
Jag ska snart börja göra mig i ordning för jobbet också, och pallra mig bort mot bussen.
känner inte alls för det dock , har lyckats få tillbala min förkyldning IGEN.. vaknade med ont i halsen och nyser 30 gånger på 10 minuter.. INTE OK!.. Antar att jag gjort tabben att börja träna innan jag är helt frisk igen.
Att man aldrig lär sig? helt otroligt.

Igår tränade vi förresten inför uppvisningen på söndag!
Vi har lyckats få ihop ett rikigt snyggt uppvisnings program med många bra bygg.. några gamla och och några nya. Så jag tror att det kan bli rikigt bra. Ni som har tid borde komma och kolla :)
Den börjar kl 11 i A-hallen i vänersborg.. perfekt sätt att fördriva en söndag på!

Dags att fixa lite!
Pusss

Kan inte få nog av den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0