2011-04-04

Godmorgon!

Jag sitter här och skriver rent en labbrapport som snart ska in.. Känns rikgit märkligt att sitta och göra "läxor", men bra går det i alla fall :)
Jag ska snart sätta mig på racerbiken och cykla bort till skolan för att ha ännu en labb.. något med rödkål?
Förutom skolan så är jag minsann ledig idag, huur skönt som helst efter den här helgen!.. Måste dock hinna med att städa lägenheten och möjligen tvätta också.. hur det nu ska gå med tanke på hur tvättsystemet ser ur här.
Men viktigast av allt så ska jag träna idag:D sjuuuukt skönt! Såg även på mitt schema att jag faktiskt hinner träna hela veckan..lovely :)
Jag ska förresten lägga upp bilder på det jag köpt, men jag hinner aldrig eller glömer bort.. skämms!
Upptäckte dock att de glömt ta bort larmet på de trosor jag köpt på h&m.. (gah) så jag får traska bort dit i veckan och be dem ta bort det!

Nu måste jag nog ta på mig kläder för nu tickar klockan iväg!
Delar med mig av min andra man ( hade jag inte vart kär och galen hade jag gift mig med christian walz utan skägg..typ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0