2011-04-03

NU är jag äntligen hemma efter en gaalen dag!
Det var folk överallt och vi var rätt så underbemannade om man säger så.. värre än en lönehelg!
Så väl hemma från jobbet var jag helt slut verkligen, och det var dags att tanke bilen och ge tillbaka den till min bror. Efteren hel del meck med tanklocken som man skulle öppna med en nyckel ,  en hel del svordomar och väldigt slut på tålamod ringde jag och väste att jag ger han pengar i stället ,eftersom det inte gick att tanka hans skitbil!

Efter tanknings incidenten gasade jag hem till mamma och pappa som bjudit hem mig och M på mat, svin gött :)
Så nu sitter vi här mätta och glada och ska snart hoppa i säng :)
M ska upp tidigt men jag ahr lyxen att vara ledig imorgon förutom skolan.. så imogon ska det tränas :D

Sov gott allihop!
Pusss

P R I D E!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0