2011-04-03

Godmorgon!

Jag sitter här och försöker hitta motivationen till att jobba. Ska snart bege mig ut emot bilen och åka iväg!
Mot ett trevligt 10-18 pass.. gah!
Kvällen igår spenderades tillslut med Emma på strandgatan, vilket var himla mysigt :)
Jag hade tänkt att gå med de andra ut, men eftersom min bror och henna ville bli hämtade klockan ett så kändes det väldigt meningslöst!
Så jag åkte hem till mamma och pappa och råkade somna på deras soffa tills vi skulle åka.. pigg tjej!

Jag kom på att jag missat att säga att VI GICK VIDARE TILL RM! nu jääklar ska ni få se på annat :)
Det kommer bli huur bra som hellst och alla är jätte taggade :)

Oj jösses nu måste jag visst åka, hoppas tiden går snabbt för i kväll kommer min man hem igen :)

Ha en bra dag :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0