2011-04-01

Hej bloggen!

Haft en så kallad bloggtorka i cirka 1 månad nu.. varit mycket jobb osv så jag har inte rikigt orkat ta tag i det igen. Men nu på begäran så får jag tag i mig själv och börja igen!
Ni har väl egentligen inte missat så jätte mycket! Haft det as gött med M nu när han är hemma igen, tränat cheerleading så det står härliga till. Även varit med i cheerleading DM, vilket gick himl bra.. men nu fick vi reda på att domarna gjort en felbedöming och dömt bort 10% av poängen.. för att de inte såg våran bakperson..INTE SÅG!! Skärping!!! Så nu hoppas vi på ett besök på RM också :)
Hade även en hysterisk nackspärr, och var sjuk under DM vilket det finns trevliga bildbevis på!
Men nu är jag näst intill frisk och det är 2 månader kvar tills bikinisäsong.. så nu jäklar är det stenhårt igen :)
Jag lovar som sagt att uppdatera bättre igen, iaf en gång om dagen!

Men nu ska jag ut med mami så vi hörs snarast!

Pusss

(jag var "hel")


Kommentarer
Postat av: Carzan!

Så roligt kort ;P

2011-04-01 @ 19:41:45
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0