2011-04-01

Gaaah, det är bannemej inte lätt att sova utan sin man när man är van vid att det ligger någon och knör bredvid!
Jag får räkna får eller något i den stilen, för imorgon börjar jag åtta..en lördag.. yeeey!
Dock lär det vara en del att göra, vilket är rätt så skönt då tiden rullar på lite lättare :)

Idag har jag haft världens bästa lediga dag :).. sov länge med M och åt lång frukost innan han begav sig mot el stockholmo, sen åkte jag och mami till siba och handlade lite nya kläder. sååå himla skönt med kläder som sitter som de ska :D.. ska föröska ta bilder på hela kalaset så ni får se!
Bland annat ett par beiga byxor från bikbok.. trodde aldrig jag skulle kunna ha så ljusa brallor.. men jojo :)
Sen fikade vi och hade det mysigt.. efter det fick jag äntligen träna.. så himla skönt att få ta ut sig lite!
Och nu i kväll har jag käkat lite mat och myst med tjejerna.. perfekta lediga dagen ( om M hade varit hemma nu vill säga).
Jag borde väl försöka hoppa i säng och få lite sömn nu!
Hoppas ni haft en lika bra fredag som mig!

Pussss

Stekig dans i gran canaria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0