Worki worki!

Hej hopp!
Här sitter jag framför tv'n och glor, kom ganska nyss hem i från M som skulle i väg och röja lite på posten!
Jag ska snart hoppa in i duschen och sen öva på att bära tallrikar, jag kan det men jag blir förbaskat nervös.. så de är nog lika bra att friska upp minnet lite tror jag. Halvsnyggt att tappa något första dagen!

Kvällen igår var himla trevligt. Vi blev bjudna hema till Niklas på idol och marängswiss!
Vilken swiss de var, schuukt god.. bra jobbat damer (niklas bidrog med att lyfta upp en "fotölj" ur källaren som ingen ville sitta i!
Sen kikade vi lite på kungarna av tylösand.. ack så äckligt , men man kan ju inte låta bli att kolla!
Kanon äckliga människor, så kallad förnedrings tv på hööög nivå!
Lite väl mycket snoppvisande i rutan för min smak.. uuäk!

Såg att det var en läsare som frågade varför jag flyttade hem i från Malmö.
Anledningen var att utbildningen absolut itne var vad jag hade tänkt mig, vi läste och skulle inte läsa det jag hade förväntat mig och ville läsa. Så jag ansåg att de smartaste och mest ekonomiska var att flytta hem , istället för att lägga ut tid och studielån på något som jag inte ville göra.
Ska söka in till göteborg nu till våren!

Ska även passa på att gratta bästaste Caroline på hennes födelsedag idag :D (carzan.blogg.se)
Grattis älskade du!

Födelsedagsbarnet :)


Kommentarer
Postat av: Carzan

Tack gumman! Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen! =)

2010-09-19 @ 23:10:57
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0