Svergie får kvarsittning!!

Vad är det som händer i vårt avlånga land egentligen? vi som ska vara så neutrala och älskade utav alla?
Skäms på er som röstat på SD, och även på er som itne röstade alls! Man kan i princip säga att ni som inte röstade alls la en röst på SD! Vart i från kommer denna främlingsfientlighet? Okunskap?
Någon form av missnöje måste det vara.. för det här är vare sig okej eller försvarbart.
Jag skäms över att vara svensk.. och jag säger som Kenza.. det här valet är alla förlorare!
Med det sagt och bitterheten över att de blå fortsätter att styra.. så pratar vi om lite trevligare saker!

Sportlördagen var kanon lyckad. Som vanligt när det gäller lagsporter så blir jag helt galen på planen!
Jag fällde Emil med klubban , och råkade skjuta en bandy boll stenhårt på låret på M så han fick en rött märke med hål i efter bollen! ( jag skrattade högt och elakt)
Det kommer alltid fram ett litet monster i mig när det gäller bollsporter.. varför vet jag inte.. förmodligen för att jag är så jävla dålig så jag kompenserar med att var stökigast i stället!
Fick även gör att avbrott för att åka hem och fira mamis födelsedag! Himla mysigt.
Sen var vi hemma hos mica och käkade pizza och drack diverse alkoholhaltiga drycker. (persson jag avsade mig ansvaret för dig).
Kvällen av slutades på lipz , och de var sjutk trevligt! Jag hade å andra sidan svin ont i svanskotan, höger skinka och vänster axel, efter att Elin tappade balansen och fick till något wrestling grepp på mig och välte mig istället
rätt i gatan!

Nu sitter jag här och degar och inväntar mat innan jag och Linda ska rulla bort till sportlife och vörja vårat nya svinhurtiga liv.. whoop whoop!

Ha en mysig (grå och äcklig) måndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0