Snorigt värre!

Sitter här i min soffa och snorar för fullt, känns som jag har lite feber också!
Förbaskade storstadsluft.. eller ja snarare förbaskade SNOR Linda!
Missar en hejdundrande kårfest idag bara för det, skit skit skit!

Första skoldagen var himla lugn och fin,en del information och sen vart de klart!
Går max tre dagar i veckan i skolan, och skolan var stor men rikigt fräsch!
Verkar som det kan bli bra, och träffade även tre himla trevliga tjejer :)
Efter skolan gick jag och Jenny ( en av tjejerna) och fikade en sväng på Espresso house som för övrigt finns överallt här! Vi kikade även runt lite på stan.. två Monki.. sjuukt gött! Kan inte bli bättre.. jag lär väl få ett klippkort där eller något!
Börjar även hitta rätt bra här nu trot eller ej! snyggt kathrine.. snyggt!

Nu ska jag käka lite riskakor och tycka synd om mig själv en sväng!
Ha en guld onsdag!

Smack!



Så här mår jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0