Ledig!

Idag är jag minsan ledig, och de är galet skönt! Ska försöka ladda batterierna inför mördarhelgen!
Dubbelpass både fredag och lördag fick jag reda på igår.. och även 9-17 på söndag.. yes!
Men de är ju en gång bara så de är bara att bita ihop och se glad ut, eller ja nästan.
Gårdagen på Butlers var bra, de var sjukt mycket folk så tiden gick ju i alla fall, sen fick jag sluta tidigare vilket var sjukt skönt. Då kunde jag åka hem till min göttegris och krypa ned i sängen tidigare... trodde jag iaf.. tills stoffe ringde och berättade att jag glömt min plånbok (fuck) .. så de var barar att sätta sig i Markus mammas racerbil ( automat) och dundra tillbaka! Well well nu är plånboken på plats igen i alla fall.

Nu sitter jag och väntar på att mami ska komma hem ifrån jobbet, sen ska vi fika med min ena bror en sväng.
Senare ska jag och träna cheerleading, ska bli galet roligt .. det var sjuuukt längesedan.. så vi får väl se om jag slår ihjäl mig eller inte!
Efter det ska jag vara en duktig flickvän och laga mat till M , och sen ska vi götta oss med en film.
Han drar nämligen till sthlm i helgen för att hänga med en kompis , och jag ska ju jobba ravi av mig.. så de kan vara skönt att bara slappa:).

Ne mina kära, nu får jag ta tag i mig själv och byta kläder här!
Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0