I rather be with you..

Sitter här på kvällskvisten.. ( vad gammalt de lät) och pluggar lite. .vi har massa sidor tills på tisdag att läsa så lika bra att dra igång!
Boken är stor som en telefonkatalog och texten lika "stor" som i en telefonkatalog.
Men de är skit intressanta grejer som står i den, så de kan nog bli spännande!
Är kanon trött i skallen så ska lägga mig och dra igenom några the hills avsnitt innan jag somnar.
Imorgon ska jag möta linda på centralen,såska vi ut på lite missions.. bla kolla in ett gym som ligger 200 meter bort, och handla nödvändigheter som kryddor och plastfolie.
Nästa helg kommer M.. ska bli guld :)

Nä kära ni, nu ska här hoppas i säng.

Sleep tight!


Telefonkatalogs boken (och mina fötter av någon anledning.. bra fotograf)



Telefonkatalogs texten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0