Hang with me

Godmorgon!
Har  legat kvar i sängen och degat i en timme, bara för jag kan det idag..Rätt så gött!
Ska snart ta tag i mig själv och käka lite frulle och fixa lite här, för vid klockan ett kommer Stinas kompis och ska kolla på lägenheten:)
Sen ska jag ge mig ut en sväng på stan med cecilia och kika lite och inhandla smyckena på weeday!
Ska även ta tag i en storstädning i eftermiddag så de är fint tills imorgon :)
Var förresten en sjuk kock igår och gjorde grönsaksbiffar och couscous och sötsur sås med annanas, herregud va gott.. Funderar på att vara enformig och göra det idag igen!

De är galet vilka småsaker man saknar när man inte är hemma!
Mina katter, en normal dusch, se på film eller bara skvallra med tjejerna.. jag saknar till och med att fika på NF.. sick!

Sen saknar jag ju en annan viss person, meen imorgon så :)... himla trevligt!

Ne nu ska jag göra frukost och hoppas på att spindeläcklet inte kommer oh attackerar mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0